V-Chem s.r.o.
Pohránovská 235
533 53 Pardubice
Tel.: +420 725 764 979
e-mail: chemie-shop@seznam.cz
IČO: 25967444
Pohránovská 235
533 53 Pardubice
Tel.: +420 725 764 979
e-mail: chemie-shop@seznam.cz
IČO: 25967444
Obchodní podmínky
Obecná ustanovení
- Tyto obchodní podmínky upravují vztah mezi obchodníkem (také "dodavatelem") a zákazníkem.
- Odesláním objednávky vyjadřuje zákazník svůj souhlas s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami.
- Tyto obchodní podmínky jsou závazné pro obě strany.
- Provozovatel internetového obchodu si vyhrazuje právo tyto Všeobecné obchodní podmínky změnit. Změna se však neuplatňuje zpětně na již přijaté objednávky. Není-li uvedeno jinak ,vše se řídí obchodním zákoníkem ČR.
Objednávání zboží
- Zboží lze objednávat prioritně pomocí internetových stránek - nákupního košíku, emailem nebo telefonicky.
- Každá taková objednávka musí obsahovat kontaktní údaje (jméno a příjmení, doručovací adresa, email, telefonický kontakt), způsob platby, objednávané zboží určené názvem, druhem balení, případně barevného odstínu.
- Přijatá objednávka se stává návrhem kupní smlouvy, kupní smlouva vzniká dodáním zboží.
- Přijaté objednávky jsou závazné, není vyžadováno žádné další potvrzení objednávky.
Storno objednávky, zrušení objednávky, změna objednávky
Zákazník
- Zákazník má právo zrušit objednávku do doby, než bude přijata ke zpracování, nejpozději však do 24 hodin od přijetí objednávky systémem.
- Zákazník musí v takovém případě oznámit záměr zrušení objednávky telefonicky nebo emailem a uvést číslo objednávky.
- Číslo objednávky obdrží zákazník v potvrzovacím emailu bezprostředně po přijetí objednávky.
- Zákazník má právo objednávku upravovat, a to do data jejího odeslání obchodníkem, stejným způsobem, jakým se provádí storno objednávky.
Obchodník
- Obchodník si vyhrazuje právo objednávku zrušit nebo upravit, za předpokladu, že: se podstatně změnila cena výrobku, popř. objednaný výrobek není dlouhodobě dostupný, zákazník nedodržel tyto Všeobecné obchodní podmínky nebo s nimi nesouhasil nebo v minulosti opakovaně nepřevzal výrobky.
- O zrušení objednávky ze strany dodavatele je dodavatel povinnen o této skutečnosti informovat zákazníka na některý z uvedených kontaktů.
Platba za objednané zboží
- Zákazník se zavazuje uhradit částku za objednané zboží, poštovné a balné způsobem zvoleným v objednávce zboží, nejpozději do data splatnosti uvedeného v objednávce a potvrzovacím emailu.
Doručení výrobků
- Zboží je doručováno prostřednictvím služeb přepravní služby PPL nebo některého jiného dopravce (dále jen doručovatel) nebo naší dopravou, přičemž před odesláním zboží vždy zákazníka předem informujeme o způsobu, termínu a ceně dopravy.
- Za doručení zboží prostřednictvím doručovatele je účtována částka za poštovné a balné dle platného ceníku.
- Dodací lhůta je u zboží skladem je 1-2 dny. U zboží, které skladem není je to 3-5 dní. Distributor nezodpovídá za dodací lhůty doručovatele.
- V případě nemožnosti dodržet dodací lhůtu Vás kontaktujeme a budeme Vás o této skutečnosti informovat. O předání zásilky doručovateli je zákazník informován obchodníkem prostřednictvím informačního emailu na kontakt uvedený v objednávce.
Reklamační řád
- Reklamační řád vychází z Občanského zákoníku a vztahuje se pouze na zboží, jehož reklamace je řádně uplatněna v záruční lhůtě. Na veškeré zboží se uplatňuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.
Souhlas s reklamačním řádem a seznámení se s ním
- Souhlas s reklamačním řádem a seznámení se s ním stvrzuje zákazník odesláním objednávky, provedením platby na účet nebo převzetím zboží od přepravce a stvrzení tohoto svým podpisem.
- Převzetím zboží se rozumí okamžik, kdy je zboží převzato od dopravce, případně vyzvednuto na poště.
Povinost překontrolování zboží
- Každá zásilka je pojištěná, proto je zákazník povinen zkontrolovat dodávku, není-li viditelně poškozena nebo poničena.
- Pokud je zásilka poničena, zákazník nepřijme zásilku a neprodleně kontaktuje obchodníka.
- Pokud zákazník zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím, je povinen ihned informovat obchodníka, pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že pozdější případná reklamace nebude uznána.
Uplatnění reklamace
- K reklamačnímu řízení budou přijato zboží pouze kompletní, v neporušeném obalu a s přiloženým dokladem o koupi, fakturou či jiným dokladem stvrzujícím nákup u obchodníka.
- Reklamaci je možné uplatnit elekronicky nebo písemně.
- Zboží lze reklamovat, jestliže: bylo dodáno zboží s vadou bylo dodáno jiné než objednané zboží.
- Zboží nelze reklamovat, jestliže byl vadný stav způsoben: použitím zboží pro jiné účely než ke kterým je určen nesprávným skladováním živly jako je voda, oheň, blesk nebo jiný elektrický výboj a podobné doručovatelem (reklamovat u doručovatele)
- Nelze přijmout k reklamaci zboží bez dokladu prokazující nákup u obchodníka. Reklamace nebude také přijata z důvodu nevyhovujících vlastností zboží. Na takovéto situace se vztahuje Garance vrácení peněz.
Postup reklamace
- Zákazník neprodleně informuje obchodníka o zjištění vadného stavu zboží.
- Zákazík zašle vadné zboží, doručený doklad a popis vady na adresu obchodníka.
- Náklady spojené s doručením vadného zboží hradí zákazník.
- Obchodník je povinen vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů od doručení vadného zboží zákazníkem zpět.
- V případě potřeby je možné požádat zákazníka o souhlas s prodloužením 30denní lhůty o dalších 30 dnů.
- Zákazník bude o vyřízení reklamace informován telefonicky, emailem nebo písemně ve stanovené lhůtě. Obchodník si vyhrazuje právo nepřijmout zásilky s dobírkou či doručované jiným způsobem než je stanovený v těchto obchodních podmínkách.
Garance vrácení peněz do 14 dnů bez udání důvodu
- Zákazník má možnost v souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 vrátit zboží do 14 dnů od doručení bez udání důvodu.
- Aby bylo možno tomuto vyhovět, je nutné:
- Zboží, které budete odesílat v rámci této záruky zpět na adresu obchodníka, musí být v původním obalu , nesmí být použité, musí být nepoškozené, kompletní a s originálním dokladem o koupi.
- Zboží zaslané na dobírku nebude přijato.
- Doporučujeme zboží pojistit.
- Odpovědnost za vady vzniklé přepravou tak ponese přepravce.
- Částka za poštovné a balné a další doplňkové služby se nevrací.
- Částka za zboží bude prioritně vrácena bezhotovostním způsobem na bankovní účet sdělený zákazníkem.
- V případě vrácení jiným způsobem bude vrácená částka snížena o náklady spojené se zasíláním peněz prostřednictvím doručovatele.